Nyare saker

När jag ändå är i farten, så passar jag på att lägga upp lite nyare saker också. De har lite annan stil och mycket bättre passform, tycker jag...

Vardagstopp i jearsey och spets.



Halterneckklänning med knytband, också i jearsey.



Klänning gjord av fyra olika chiffongtyger i olika mönster, svart foder, axelband i organza samt kantad med satängband. Min sommar-favorit!



Skjorta i småmönstrad bomull. Det var väldigt svårt att få en hyffsad bild på hela, så en detaljbild på kragen och puffärmen är vad som erbjuds... Jag gillar 60/70-talskänsla!



En finklänning till min minsta systerdotter gjord av det tyg som blev över från balklänningen, duschesse och broderad taft samt satängband. Jag gjorde en till hennes storasyster också i duchesse och småplisserad polyester med sammetsband i midjan, men bilderna på den är borta!


Kommentarer
Postat av: marie

varför kunde inte du vara min syster? ;)

2009-04-23 @ 18:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0