Nystartat!

Första inlägget på min första blogg någonsin! Efter mycket slit fick jag fram en design som åtminstonde är okej och inte en tråkig standardversion. Från och med nu hyser jag stor respekt för alla som behärskar kodning av hemsidor...

Namnet på bloggen blev en blandning av syrrans namn på mig (Pennie) och låten Pennylane av Beatles. Fantasin är på topp...

Tanken är att det ska bli en blogg som till största delen handlar om kreativitet och sömnad, även om det kan slinka in lite vardagssnack också. I förra veckan tog jag en massa bilder på tidigare "kreationer" jag sytt och endel av bilderna lär hamna här när jag kollat igenom dem. Sedan följer det väl bilder kontinuerligt på det som blir uppsytt här.

På åerseende!

Kommentarer
Postat av: Jullan

Jag ska följa dej och symaskinen med spänning:)

Kram Jullan

2009-04-20 @ 16:01:03
URL: http://collinius.blogg.se/
Postat av: Marie

Du är efterlängtad PenniePluttan... Varför inte det som namn? :p

2009-04-20 @ 20:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0