Vårsol och Myrorna

Idag mötte jag upp Julia efter jobbet för att ge henne en nyckel och umgås lite. Fika på Condeco och en promenad bort till Myrorna blev det. Det blev inget inhandlat just då, även om jag var sugen på en gammal sarong i storlek större, den hade kunnat användas till lite allt möjligt. Kjol, väska eller topp. Men priset var lite i överkant. Däremot fick jag veta att de säljer ut provdockor varje fredag, så nästa fredag ska jag vara där och försöka hitta någon hyffsat billig och välbehållen. Så det var ett ganska givande besök där iallafall!

Kommentarer
Postat av: jullan

det var synd med priset för det märktes att du gillade tyget! men så är det ibland, kanske dyker det upp nåt bättre nästa gång:) du ska väl få din skyltdocka också..

kram

2009-04-30 @ 11:08:24
URL: http://collinius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0