Ordning och reda!

Nu när jag ska bli student igen från och med nästa måndag har jag bestämt att jag ska bli lite mer ordningsam och strukturerad. Jag har en tendens att ha saker lite här och var, utspridda på möjliga och omöjliga ställen, samt att ha alla väskor fyllda med pennor och annat på botten. Men när jag väl behöver en fungerande penna finns de sällan kvar...
Så nu har jag införskaffat pärm, kalender, plastfickor, smart anteckningsblock med olika avdelningar för olika ämnen och lite andra småsaker som kan behövas.
Dessutom har jag ägnat förmiddagen åt att sy ett pennfodral i lite av det tyg som blev över från tavlorna. Dragkejda och foder hade jag också liggande, så det blev ett mycket billigt fodral. Förhoppningsvis kommer jag ihåg att jag har det och slutar lägga pennor ÖVERALLT. (Till Jonas stora glädje, haha)

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0