Defekta saker

Det ska helt enkelt inte funka att ha en byrå i vår hall! Vi köpte ju en ny på IKEA i söndags... Började bygga ihop den idag, och det visar sig att den har en lång bubbla innanför träfolien längs nästan hela benet framtill! Dessutom har vi tappat bort kvittot. Men IKEA verkar vara förvånansvärt sympatiska, när jag ringde dem sa de att det räcker om man kan visa upp ett kontoutdrag som visar att man handlade där. Får hoppas att det stämmer! Lite trist bara att försöka packa ihop allt igen, bära iväg med det, åka till affären, byta den, åka hem och bära in den igen (den är TUNG!). Får hoppas att den är hel sen!
Den förra byrån ska man bara inte tala om... Tog 4 timmar att bygga ihop, är ranglig och faller i bitar. Det är sista gången jag (mot bättre vetande) köper nåt på Jysk.

Den nya byrån:

Kommentarer
Postat av: marie

Toppen snygg! Men det är keligt att ni alltid har otur med byråmöblerna...

2009-12-29 @ 18:27:28
Postat av: emma

vilken fin blogg!

kolla gärna min nya design och svara på alla mina frågor!;)



kram emma, http://askerkling.blogg.se

2010-01-02 @ 17:26:20
URL: http://askerkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0