Foton!

Då var det sista gjort på kjolen, pressat och klart. Det blir första gången dockan får visa upp något nytt och inte jag. Den har varit till hjälp nu, det är mycket lättare att se om det passar och hur det ser ut.

   

Vecken fram ligger lite konstigt på bilden, de är inte så ojämna i verkligheten...
Funderar på om det bli den här eller den grön/brun/beige/blommiga klänningen till helgen på mammas 60-årsdag.

Förresten, vi är numera vegetarianer här hemma! Känns bra att göra slag i saken nu äntligen, har gått och funderat över det länge. Så från och med i måndags så är kött bannlyst här (ja, även fisk...).

Kommentarer
Postat av: Marie

Ojdå, även fisk var strongt gjort! Hur går det för er och lycka till!

2009-07-09 @ 20:43:14
Postat av: polly

gaaaa. va finfin kjol!! vilket snyggt tyg!!!



o jättekul o lycka till med veggielivet!! ni får minsann komma hit nångång så jag kan bjuda på min goda tacopaj! =)

2009-07-10 @ 05:37:09
URL: http://polly.webblogg.se/
Postat av: Förvånade systern

Fast vid den här tiden så vet jag ju det redan, men jag får erkänna att jag blev förvånad. Vi åt quornfärssås igår och idag med. Måste ju öva ifall ni kommer på besök. Vad mätt man blev. Ikväll har vi ätit Nasse. Han blev aldrig marinerad men var god ändå. Kram Ika

PS tjohoo, jag har semester!!!!

2009-07-10 @ 20:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0