Diana är min!

Äntligen har jag fått tag på en provdocka! En av modellen Diana, ställbar på 12 punkter tror jag. Kostar egentligen närmare 2000 kronor, men hittade en på blocket för 900 kronor. Det är det billigaste jag har sett för en sådan, speciellt utan fraktkostnad. Den fanns i Trollhättan så det var inte så långt borta. Nu står den mellan datorn och sängen, tror den kan stå där. Det är allmänt lite dåligt med plats här hemma...

 

Och inte har mina tyger kommit nu heller. De lär inte komma imorgon heller (kommer det post alls då?) så det blir väl nästa vecka. Skit.

Kommentarer
Postat av: polly

ååh va kul att du fick tag i en provdocka!!! peppepepe

2009-06-19 @ 11:10:44
URL: http://polly.webblogg.se/
Postat av: Micka

nice :D en sån där sak skulle skrämma livet ur mig varje gång jag såg den om jag hade en i lgnhetn ;D haha det finns så mycket sånt i spelen som jag spelar :D



syr du mycke själv?

2009-07-06 @ 16:27:53
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0