Barnkläder

Jag har kommit på mig själv med att få fler och fler idéer om barnkläder. De är nästan roligare än "vuxenstorlekar" då man kan göra mer udda, färgglada och speciella saker. I senste Burda-tidningen fanns en massa roligt, t.ex. en enklare kavaj och en söt kjol. Sedan har jag planer på en barnskjorta i samma tyg som min (det tyget som ligger som bakgrund till bloggen). Så om du läser detta syrran, så får du gärna maila över lite mått på dina små barn. Så fort klänningen blir klar är det nog barnskjortan som påbörjas. Jag kanske har tyg till två stycken...


Kommentarer
Postat av: Syrran

Vilka mått vill du ha??

Kramisar, Ida med mamma

2009-05-21 @ 16:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0