IKEA

Idag har vi varit på IKEA och Media Markt i Bäckebol. Det blev en ny telefon på Media Markt då den gamla beter sig underligt. På IKEA inhandlades nya stolsdynor till köksstolarna som jag ska klä om i ett lite roligare tyg samt en mindre billy-bokhylla med glasdörr. Vi kände oss händiga när vi kom hem och tog itu med att sätt ihop sagda hylla. Allt gick förvånansvärt smidigt med sjalva hyllan och glaset i dörren, sedan kom vi till gångjärnen... Jag tror vi höll på med det i 40-60 minuter, jag var helt genomvarm och förbannad! Men nu är den i alla fall ihopsatt till slut, efter stor möda. Ska bara fästa den i väggen så den inte tippar framlänges. Den kommer fyllas av Jonas CD-skivor bland annat, vill inte att de ska ramla i golvet.

Idag har jag också blivit nästan helt klar med min klänning, ska bara fålla och eventuellt sy spets/band längst ner på kjolen. Jag tror den kommer bli fin.

Kommentarer
Postat av: M

Kommer Jonas cd-skivor att placeras i bokstavsordning i den nya hyllan också? ;-)

2009-05-23 @ 14:21:43
Postat av: marie

gångjärnen gjorde mig förbannad oxå!

2009-05-25 @ 13:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0