Lång helg och kort vecka

Före helgen var jag i Köpenhamn med Jonas, syster och den äldre Jonas. En väldigt trevlig helg i den danska solen, med andra ord. Och tack för hjälpen Julia för att du tog hand om kaninerna!
Den här veckan har det varit fullt upp på eftermiddagarna, och tröttsamma jobbdagar... Men nu är jag ledig ända tills måndag, känns riktigt bra! Dessutom fick jag besked från a-kassan om att de trots allt är klara med min ansökan och kommer ge mig mina pengar. Så i helgen kanske jag till och med hinner komma någon vart med en den nya klänningen jag troligtvis ska böja med ikväll. På fredag förmiddag ska jag vara på plats utanför Myrorna vid öppningsdags, och försöka komma över en provdocka.

Kommentarer
Postat av: jullan

ingen orsak, klart man ställer upp för sina vänner!

2009-05-10 @ 12:21:53
URL: http://collinius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0