Missförstånd...

Idag gick jag upp tidigt och var utanför Myrorna när de öppnade klockan 10 för att få tag på en provdocka. Det visade sig dock att jag och personen i butiken hade missförstått varandra, de säljer inte alls några dockor. Konversationen då för någon vecka sedan löd ungefär:
- Hej. Säljer ni ut provdockorna/skyltdockorna ni har i butiken ibland?
- Menar du de med kläder på?
- Ja.
- Vi säljer några av dem på fredagar.

Det visade sig att meningen "de med kläderna på" egentligen betydde "kläderna de har på". Alltså, ingen docka åt mig...

Men med risk för att hamna under den skrämmande kategorin "shoppingblogg" måste jag lägga upp bilder på de snygga sandalerna jag har gått och längtat efter länge och som till slut fick följa med mig hem:




Kommentarer
Postat av: Systern

OAAAHHH snygga!!!!! Jag tycker din blogg liknar Ebbas, hihihihihi!

2009-05-09 @ 13:33:41
Postat av: jullan

shit alltså, jag uppfattade det också som att de sålde ut dockorna...lät litet konstigt iofs, men om tjejen varit TYDLIG så hade det sluppit bli ett missförstånd...

2009-05-10 @ 12:23:43
URL: http://collinius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0