Tjuvstart...

Idag har jag varit ute på stan lite och vandrat runt, fick en massa tid över helt plötsligt när en fika ställdes in. Köpte en kaninsele som jag ska prova imorgon, hoppas den passar, så de små liven kan få komma ut lite i solen i sommar och gräva i sandlådan. Balkongen i all ära, men riktig sand och gräs är bättre.

Hittade också en bok på Akademibokhandeln om mönsterkonstruktion och sömnad som de använder på högskolan om jag inte missuppfattat det. Den kostade 450 kr, vilket var alldeles för dyrt. Men jag skulle gärna vilja ha den, så jag kan läsa på lite innan jag (förhoppningsvis) börjar till hösten. Det skulle kännas bra att vara lite säkrare på vad jag gör, ha lite mer teori bakom mig. Så jag kollade Adlibris, 240 kr kostade samma bok hos dem! Gissa om den blev min, det var i alla fall ett överkomligt pris. 

                                           Luna               Pilun 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0