Trött kväll...

Ikväll har jag äntligen påbörjat min klänning, en vecka efter att jag hade tänkt börja... Men jag tror den blir fin, väldigt feminin. Jg ska använda det här tyget:



De mönstrade tygerna fortsätter att dyka upp här, jag verkar inte kunna motstå dem. Däremot har jag mönster till en väldigt söt festklänning som nog kommer bli (nästan) enfärgad iallafall, den blir nog bäst så då man ser veck och den speciella skärningen bättre.
Burda är för övrigt en farligt rolig tidning. Jag tror att jag har tilräckligt med mönster för flera år nu, och alldeles för många intressanta idéer att tänka på!

Kommentarer
Postat av: Systern

Blir spännande att se den färdig. Blir säkert lika fin som allt annat du gjort. Lite avundsjuk är jag nog, men jag bräcker dig i trädgårdsarbete...Hi hi hi.Lycka till!!!

2009-05-14 @ 09:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0