Korkad!

Ibland har man huvudet under armen totalt!
Idag hade jag planerat att jag skulle åka in till skolan och få jobba helt ostört och för mig själv några timmar, och sedan gå på bio på kvällen. Det blev ju inte riktigt som planerat...
När jag började gå ner till bussen och var strax utanför ytterdörren kom jag på att mitt passerkort som krävs för att ens kunna komma in i skolan på kvällar/helger ligger inlåst i mitt skåp. Fan. Så efter att ha tvingat mig upp ur sängen (något bakis efter en 25-årsfest), halvstressat för att bli klar att åka och bokat biobiljetter till en film som egentligen börjar för sent för att se en söndag var det bara att gå hem igen! Så här sitter jag... Tur att jag inte hann sätta mig på tåget till Borås i alla fall.
Från och med nu förvaras passerkortet i plånboken!

Kommentarer
Postat av: polly

tyyyyypiskt!!! =(( heheh. själv hade jag aldrig orkat se en film som är 2h o 40min o börjar kl 21. fniss.hoppas den är spännande!

2009-11-15 @ 16:08:47
URL: http://polly.webblogg.se/
Postat av: Virriga Systern

Påminner mig om när jag skulle fynda på julrean i mellandagarna i knalleland. Efter att ha snurrat runt med bilen i typ en halvtimma och äntligen hittat en parkering, så kom jag ihåg: Jag hade glömt plånboken hemma. Bara att köra hem igen. Kanske vi är släkt. Hi hi hi

2009-11-16 @ 18:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0