Min filt!

Äntligen har jag vunnit auktionen om den superfina mormorsfilten! 350 kr. är den helt klart värd... Som jag har letat.

 

Nu är desutom allt klart inför inlämningen i skolan. Jag är hyffsat nöjd med det jag gjort, finns vissa småsaker jag stör mig på men så är det alltid. Ska bli spännande att se hur petiga de är med bedömningen, man vet liksom inte var de lägger ribban. Hoppas det går bra i alla fall, och att det inte blir en massa kompletteringar.

Imorgon blir det till att sova i Aplared och umgås med syster, svåger och barnen. Ska bli kul. Om vädret är bra blir det Liseberg med, det håller jag tummarna för!

Kommentarer
Postat av: polyl

fiiiin. jag har virkat en sån en gång. o nu har jag börjat med en ny! =)

2009-09-25 @ 06:10:50
URL: http://polly.webblogg.se/
Postat av: Sällskapet från Solrosen

Fattar inte att jag inte hittade den på Tradera! Om jag gjort så hade jag givetvis bjudit över... ;-) Sitter fortfarande som "vinnare" av de två objekt jag har på Tradera, men det är långt kvar tills auktionen är slut så det blir nog överbudgivning(har ju inte brukat din taktik med att vänta till slutet för att inte budet ska fara iväg...). Nästa gång så..Kram

2009-09-25 @ 10:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0