Bara för att barnkläder är så kul!

Då var kostymen hämtad! Jag och Jonas svängde förbi skolan på väg till Svenljunga på påskafton, det var kul att visa honom var jag spenderar största delen av min vakna tid.
   Vi var hemma hos mina föräldrar på påskafton. Egentligen skulle syrran och hennes familj också varit med, men barnen hann inte bli friska, stackarna. På påskdagen kom brorsan och Lisa och åt middag också, sedan åkte vi förbi hos syrran på eftermiddagen på hemvägen. Ida och Felicia fick sina jackor, de passade utmärkt! Än är det nog lite för kallt för att ha dem, men snart så. Felicias är den beige, Idas den blå (den är gjord av det som blev över från min anorak och byxor!). Båda är i vindpoplin med bomullsdetaljer.

   

Idas var lite svår att fota, den blev så väldigt mörk! Ändå hade jag blixt... 

    

Bomullstyget finns på fickstolparna (det är samma sorts fickor som det var på min lila kappa, fast mycket mindre), under oken fram och bak samt under kragen.

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh vad fina, får beställa vårkläder av dig när du gått ur skolan, hehe!

2010-04-05 @ 19:22:34
URL: http://collinius.blogg.se/
Postat av: stolta systern

Tackar åter för de fina jackorna. Jättefina. Ska nu titta på diskomaskar på tv med barnen. Kram Ika

2010-04-06 @ 18:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0