Ledig dag!

Dagen efter redovisningar är nog det bästa jag vet just nu. Man kan vara helt och hållet ledig, på riktigt! I går var det redovisning av sportplaggen, plus skinnväskan (fuskskinnväskan). Det gick bra, behövde inte komplettera nåt. Kommer ett par bilder på resultatet senare.

Idag har jag varit hos frisören, vilket jag har sagt i ett halvår att jag ska göra. Nu blev det av! Ungefär 1,5 decimeter försvann, och ändå räcker håret nedanför skuldrorna... Det var alldeles för långt innan. Var hos en prisvärd frisör i Angered (200 kr. för en klippning), jag tror att de bara har drop in-tider så det är väldigt smidigt att bara komma in. Själva stället känns lite budget dock, väldigt kalt och lite omysigt. Men det var duktiga, tror inte någon har borstat igeom och fönat så noggrant någonsin!

För några dagar sedan bokade vi flygbiljetter inför sommarens resa! Det blir en lite större resa som vi sparat till, tre veckor i USA och vi åker 26 juli. Hotell och annat är inte bokat än, måste finslipa resplanen lite. Vi kommer först till San Fransisco, sedan blir det lite "road trip" i Arizona (öken och landsbyggd, lite lagom ensligt och mysigt), några dagar i New Orleans och som avslutning några dagar i New York. Det känns som ganska lagom planering för tre veckor.
Börjar redan längta dit, har ju inte gjort någon sådan större resa innan! Gränskontrollen vid flyget kan ju vara en upplevelse, speciellt då vi flyger inrikes i USA... Men roligt ska det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0