Tack för julklappen :)

Fick som sagt pengar till gardiner och överkast av föräldrarna. För några dagar sedan var vi och köpte tyg till överkastet, ett bredrandigt svart/beige och ett svart tyg att ha längs kanterna för att göra det bredare. Fick ett snurrat band över från det randiga tyget som kanske hamnar på kuddar eller nåt.

  

Jag har funderat lite över vad jag vill göra efter utbildningen och hur man kan använda det man lärt sig. Helst skulle jag vilja jobba på ett "snällt" företag, med ekologiska textilier och humana fabriker m.m. Jag har ju inte gjort speciellt mycket innom barnkläder, men det lilla jag har pysslat med har varit jättekul, så det skulle jag gärna kunna fortsätta mer med. Ekologiska barnkläder med mindre genusuppdelning, inte rosa prinsessklänningar och blå superhjältekostymer, med andra ord. Politiskt korrekt så det förslår, men det är en liten idé om framtiden, iallafall...

Kommentarer
Postat av: marie

Sovrummet blir super snyggt! Verkligen läckert! Och framtidens fundering låter kul. Hoppas du spinner vidare på detta.

Kramar

2010-01-04 @ 17:21:42
Postat av: nathalieh

fin blogg.

är allt bra med dig :)?

2010-01-05 @ 10:42:57
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0