Mobil

Nu har jag äntligen köpt en ny mobil! Den gamla var ca 5 år och laddade ur sig samt blev jättevarm när den användes. Den nya är väldigt rolig, har suttit och lekt med den idag. Tuchskärm är kul, men lite svårt i början. Det var lite problem med den först, vi kunde inte få upp batteriluckan hur vi än försökte! Tillslut blev vi tvugna att åka in till butiken igen på förmiddagen idag så att de fick visa oss. De fick inte heller upp lyckan först, men nu funkar den.

I helgen har det vari VÅR här! Äntligen... Snart är all snön borta och jag har haft min lila vårkappa på stan. Väldigt bra helg, med vänner, sol och mys.

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag har oxå börjat använda min vårkappa! :D

2010-03-22 @ 19:30:13
Postat av: Anonym

Här i Aplared fryser vi fortfarande omkring i våra vinterjackor, medans snön ligger decimeterdjup i stora smutsgrå vallar. Man blir ju deprimerad. Men valpisarna är ju födda nu... längtar...!!

Håll hårt i mobilen nu!!!!

2010-03-23 @ 17:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0