Sista rycket!

Imorgon är den sista skoldagen! Redovisning kl. 13 av egna projektet, men kommer väl vara där en bra stund innan och göra lite "piff" på grejerna. Efter det blir det firande av en (förhoppningsvis) lyckad redovisning med paj och vin, lite av en "sista kvällen med klassen"-grej.
   Tidigare i dag var jag och Jonas och tömde mitt skåp och hämtade alla saker jag har samlat på mig under året. Fan, vad mycket grejer! Slängde ca två famnar med skit, gamla toiler och tygrester för små för att använda. Ändå följde två stora, blå IKEA-påsar med hem, samt tre plastkassar med pärmar och grejer. Kan inte riktigt fatta hur detta fick plats i mitt smala lilla skåp! Tur att man kan ta bilen i alla fall.

Vi var inne på skolan på vägen till Svenljunga där vi firade mors dag med föräldrarna och syster med familj. En trevlig söndag med två busiga hundar!


Kommentarer
Postat av: gittan

ja det var en trevlig söndag det är alltid roligt när ni kommer hem .Jag fick ju ett fint halsband också.Tänk så så mycket snyggt du har sytt på skolan å va duktig du är.



En stolt mamma

2010-06-01 @ 19:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0